A CinePost FX egy új, nagy sebességű, amerikai/hollywoodi minőségű utómunkálati divízió.

A CinePost FX rendszerezi és elkészíti a végterméket. Az utómunkálati részt további két divízióra bontottuk fel, az egyik a mozgás digitalizálásért felelős CineMotion valamit az animáció készítő CineAnimation.

A CinePost FX szolgáltatások:

- Animációkat és 3D objektumokat (CineAnimation) és mozgásokat (CineMotion) a filmbe helyezni
- Tervezni építeni és kicserélni objektumokat
- 3D objektumok beillesztése a 2D-s tartalomba
- Több ezer előre legenerált és szabadon variálható effekt
- Kamera mozgás lekövetés (camera solve) és mozgás lekövetés (motion tracking) az Oscar-díjas mocha programmal
- Objektum lekövetés (Object tracking) mocha-val
- Biztonsági drótkötél speciális eltüntetése mocha-val
- Objektum eltüntetése mocha-val
- Maszkolás
- OpenEXR (Industrial Light & Magic) HDR kimenet
- Amerikai fényelés és Cinema-Look - 100%-os amerikai fényelési technológia és kinézet
- Hollywoodi minőségű green screen és chroma key

2D-s és 3D-s film kompozitálási és effekt szolgáltatásunk minden 2D-ben és 3D-ben forgatott tartalomhoz. A képeket, feliratokat és 4K-s vagy nagyobb material-al rendelkező 3D-s objektumokat, össze tudunk mixelni a videóképpel vagy a zöld háttér előtt felvett színészt bele tudjuk helyezni például egy 3D-s objektumú repülőgép pilótafülkéjébe vagy a Mars felszínére. Professzionális hollywoodi minőségű több lépcsős zöld háterezésű chroma kulcs rendszert használunk, ami minden chroma key tükröződésből származó reflexiót képes kiszűrni így tökéletesen realisztikusan beilleszkedik a kép, színész vagy objektum az új környezetbe és fényekbe.

Az Oscar-díjat nyert szupergyors mocha technológiát használjuk az objektumok és mozgások gyors lekövetéséhez, valamint ugyan ezt a technológiát használjuk a kameramozgások (camera solve) nyomon követésére. Szintén a mocha technológiával tudunk automatikusan objektum mozgásokat nyomon követni, körbevágni azaz rotoscope-álni, így nagyon gyorsan eltüntethetőek egyes objektumok, például a színészt biztosító drótkötél vagy a zöld háttéren lévő nyomkövető pont.

A CineAnimation divíziótól importáljuk a 3D-s objektumokat Alembic mozgással. A 3D-s objektumokat többféle fénybeállítással tudjuk a képbe kompozitálni, így az árnyékok, tükröződések, fényvisszaverődések nagyon valósághűek. Fejlett részecske szimulátort használunk, mely 100%-ban igazodik a fizika törvényeihez. A részecskéket finombeállításokkal lehet szabályozni, merre és hogyan mozduljanak el, meddig „éljenek”, miről és hogyan pattanjanak vissza, hogyan ütközzenek stb... ezekhez aztán bármit hozzá tudunk rendelni ezzel létrehozni, speciális effektusokat, környezeti változókat, füstöt, esőt, tüzet, csoportos mozgásokat, épületegyütteseket stb stb.

Professzionális kimenetnek az Industrial Light & Magic által kifejlesztett magas dinamikai tulajdonságokkal (HDR) rendelkező OpenEXR formátumot használjuk. Ebből a 32bites floating pointos állományból készítjük el a végterméket (végtermékeket) ami lehet DCP vagy akár ProRes file.

Amerikai stílusú fényelés és amerikai színkezelési mátrixok használata Magyarországon csak nálunk lehetséges, ezzel érve el az igazi amerikainak kinéző moziképet az American Cinema-Look-ot. Ez a szolgáltatásunk kifejezetten mozifilmek vagy sorozatok "amerikai" kinézetének előállítására szolgál. Ha Ön 100%-ig amerikai fényelést szeretne akkor vegye fel velünk a kapcsolatot.

  • 1 Original Frame
  • 2 Original Frameantenna
  • 3 Original Frameantennacolorlight
  • 4 Original Frameantennacolorlightcinestlye
  • 5 Original FrameantennacolorlightcinestlyeLUT

Teljes színkorrekció és kinézeti beállítások az egész képre vagy a kép egyes részleteire például a színész szemszínének cseréje a felhő/ég beállítására vagy a kamera lencséből származó színtorzulás emulációja. Nem számít, hogy a felvétel egy DSLR vagy egy RED Epic kamerával készült a végeredmény tökéletesen amerikai.

A film restauráló divíziónk egy modern technológiát használ a megkopott filmek visszaállítására. Sérülések eltüntetése mint karcolások, kopások, piszkok, tekercsváltó jelek, kémiai kopások, vagy teljes frame sérülés.

Fekete-fehér filmeket tudunk színezni egészen 4K-s méretig. Két technológiánk van. Az első egy félautomatikus key-frame alapú mely nagyon jó kimenetet eredményez. Abban az esetben ha tökéletes végeredményre van szükség a lassabb renderelési eljárással készülő frame-by-frame technológiát használjuk.